Wednesday, July 18, 2007

BAD!

Jag badade nästan idag! Men bara nästan... Det var så molnigt på förmiddagen så när det började spricka upp tog jag och körde 180 till den legendariska Smithska Udden i Göteborg.. Låt mig berätta varför den är legendarisk.

Alla ungar som går i gymnasiet och bor runt om Hovås Näset ( mycket fint område) går dit på nätterna och super, hånglar och badar på sommaren! Det är klippor och rent vackert västkust vatten! Såg inte så mycket av det nu men dom kryper fram i solnedgången!

Jag tror jag hade lika mysigt som alla i Visby ( förutan Rose, nakna brudar och fotografer!!!)
Jaa, ja hade minst lika mysigt! ;-)

Det är kul att veta att så många med mig älskar livet i Glamlife.. visa er mer och skriv vad ni tycker ska jag ta upp det ni vill veta i bloggen!!! LOVA! Lova!

Tänkte jag skulle göra en namedropping på söndag.. Ska nämligen gå ut i GBG och man vet ju aldrig vilka man stöter på....!
Bild och text söndag!

För er som inte har något annat att göra än att läsa min blogg ska dela med mig av vad jag åt just precis.. Eftersom träningen ligger på semester gäller det attt passa sig vad man stopppar i munnen ( ja inga snuskiga tankar nu!)
Fiskbullar i buljong, sparris och grönsallad.... Kan ni fatta!! Fy fan.... ;-)

2 comments:

Anonymous said...

ser änna gött ut gömman hehe

Isabel Adrian said...

ser det gött ut! det var det inte....

Kram Kram