Tuesday, July 17, 2007

Hela vägen tilll City!

Äntligen börjar jag bli människa igen... Men det kommer nog ta en vecka innan jag är helt återställd sömnmässigt. Hemma hos mamma blir man väckt redan vid nio om man får sovmorgon!
Jag tog en springtur för att bli av med den värsta tröttheten och nu sitter jag snällt vid frukostbordet och äter havregryn!
Min mamma tycker jag sitter way to much vid datorn så idag tvingar hon mig att göra något vettigt som hon snällt uttrycker det!
Fan, när man var lite fick man inte kolla på TV utan var tvungen att vara ute och leka.. Superdupertrist! Nu får jag inte sitta vid datorn! Shit va föräldar INTE ändras! haha!

Så idag blir det en träningspass på SATS på kungsgatan och Lunch med gamla polare.. Sen var jag och hämtade lite filmer hos min Storebror Migge, så det blir Next med Mr Cage och Riddick med Mr Vin Disel ikväll... SKÖNT!!!

Det verkar blir många heta samtal på nätet efter båstadveckan... Än så länge hittar jag typ 5 forum om vad som egentligen hände under veckan!!!!

Jag kan avslöja att det ligger många hemligheter i Båstadveckan... Men om sanningen ska fram helt, hör och häpna, är det mest för at hypa upp veckan ännu mer!

4 comments:

Anonymous said...

Jo läste på Anna HIbbs blogg en redig diss till dig.

Isabel Adrian said...

Ja ja det finns massor med sånt.. Håll till godo folk... !!!

Kram Isabel

Anonymous said...

vilka forum har du hittat, om båstadveckan! tack för underhållande blogg!

Isabel Adrian said...

oj det finns flera.. Nu kan jag dom inte i huvudet men om du gogglar på Båstad 2007 och något namn du vill läsa om ska det nog funka...

Kram

www.mingel.se
www.hotgossp.se

är också bra källor.