Saturday, July 07, 2007

Apati!

Det känns konstigt... Allt känns bara konstigt...
Jag kan inte förklara det riktigt mer än att det känns just konstigt!

Veckan började ju så bra... Kom hem från London söndag.. Måndag, tisdag försökte jag hinna ikapp mig efter en veckas frånvaro. Mailade ringde hundra samtal och hann tom tvätta lite imellanåt..
Sen vaknade jag onsdag med sprudlande energi! Tog på mig löparskorna och sprang för glatta livet, mina long gone vänner kom och hälsade på och vi käkade middag på Josefina som följdes åt av drinkar på F12.

Då började det konstiga..
Vaknar torsdag och inser att det finns någon som verkligen stör sig på mig på en viss sajt! Läser och faller i gråt... Sedan får jag ett samtal och ett bråk händer, Rättegångspapper faller in i brevinkastet.. Suck... Magkänslan blir värre!!!!!!

Nu är det lördag och jag kan knappt prata i telefonen.. Känner mig så fruktansvärt liten... APATI! det är nog det ord jag kan beskriva det bäst med.

Vet inte hur jag ska komma ut detta! Det är därför jag skriver lite och bekänner hur jag mår... Kanske, bara kanske kommer nästa vecka bli bättre.

8 comments:

Älska&Slåss said...

& Det här vädret blir man inte gladare av...

Anonymous said...

du är den enda jag ger smicker här på internet så sug åt dig som en svamp. du är vacker och smart, hoppas du mår bättre snart

Anonymous said...

Isabel, du har ett inre ljus som smittar av sig när jag läser din blogg. Du är ju Sverige's Carrie Bradshaw, samma utstrålning & sköna inställning till livet.

So keep up the good work!!!

Isabel Adrian said...

tack!

Anonymous said...

Skulle inte du lägga upp en före och efter bild efter klippningen? :P

Anonymous said...

Det finns alltid en anledning till att folk beter sig illa. Och jag tycker att du ska ta det som en komplimang att någon orkar spy galla över dig i sin blogg. Och egentligen är hon ( antar att det är en hon) nog bara frustrerad över att du är en såå skön och smart tjej som dessutom har begåvats med ett fantastiskt yttre. keep upp the good work, och låt alla elaka komentarer rinna av dig. Fokusera på dom som gillar dig, och det finns många.
kramar anna

Isabel Adrian said...

Tack för alla fina komentarer.. det känns skönt att få så positiv respons!


Ang klippningen... Jag tog bilder men dom blev så himla dåliga!!!
Förlåt!

Anonymous said...

På vilket sätt människor kommenterar säger mer om dem, än vad det säger om dig. Med andra ord, det säger faktiskt ingenting om dig, men allting om dem. Så.. ta inte någonting personligt - någonsin.