Saturday, July 14, 2007

Lördag!


Igår var helt galet!!!!!!

försökte vila under dagen för att spara lite krafter inför kvällen! Vid åttasnåret åkte jag och Daniel Boudal in och gick på den årliga tennisfesten som var på Centercourten i Båstad. En väldigt påkostad och bra fest... Om jag säger att alla var där stämmer nog det till hundra %...

www.stureplan.se

Efter småprat med alla från Lars Vallin till Magdalena Graaf var det dags att börja jobba på Kristallen... Resten av kvällen gick åt att svara på telefonen so gick varm för alla som ville komma in... Det var varmt och jag hade lite för höga klackar så när vi alla åkte hem var jag först att slänga av mig skorna och hoppa i säng...

Ikväll blir det Middag i Ulf Ekbergs hus för 200 gäster och sedan blir det sista kvällen i Kristallrummet Båstad...

Kram



3 comments:

Anonymous said...

oooh vad snygg du är på den bilden!! sjukt fräsch

Anonymous said...

love the dress ;)

Isabel Adrian said...

Saris: Tack så mycket! Jag kände mig jättefin!
anonmous: The dres is Dolce and i love it ;-)