Saturday, July 07, 2007

Då var det bara två dagar tills det bär av till Båstad och en vecka av jobb.. jag ska jobba med Robert Hållstrand i Kristallrummet som ligger högst upp på Pepes Bodega.

Eftersom Steve ska spela på tisdagen på Loft kommer jag självklart vara där för att se det.. men efter tisdag blir det jobb jobb jobb...


På måndag sätter jag mig i bilen och tar en sväng förbi Göteborg och säger hej till min familj.. Det ska bli skönt att se mamma efter en lång tid... Känns att det behöver lite moderlig kärlek!!! Det som är skönt att jag tar blien är att jag kan packa hur mycket kläder som bara får plats i bilen.. Det ska bli skönt att inte behöva lämna ens en sko hemma!!! hihih

Hoppas vi ses i Båstad!

kram Isabel


2 comments:

Anonymous said...

Hej Isabel!
Täntke fråga vart ditt efternamn härstammar.. Eftersom det itne låter svenskt nämligen...

Take care..
Ciao!

Isabel Adrian said...

Det kommer från Spanien! Min far är därifrån! Det syns dock inte så mycket.. hihi men jag kan stolt säga att jag är halv spanjorska!

kram