Tuesday, July 03, 2007

jag sitter och surar.... Jag vill ladda upp alla bilder från semestern, men kameran snodde Steve med sig och nu ligger den i hans bil! Så nu har jag inget att göra!

Har börjat kolla på Lost första säsongen så det får väl bli några avsnitt... Suck...

Imorgon ska jag träffa Monica och käka lunch på J Lidingö. Ska bli mysigt, har inte sett henne på två veckor!

Jag var i centrum och gick in på hälsokostbutiken idag.. Eftersom jag inte har någon mat i kroppen så tänkte jag att det kanske är dags för en rengöring inuti!! Så vips, när jag kom ut hde jag köpt ett paket nutrilett och ett paket Detox! Nu jävlar ska det inte i något annat än detta och frukt i min kropp de närmsta dagarna!!!!

2 comments:

Anonymous said...

usch, nutrilett blir man ju galen av..

Isabel Adrian said...

Jag äter lite soppa och frukt också... Vågar liksom inte mig på fast mat än..
hihi

Men Jag börjar känna mig snurrig i bollen!!! ;-)