Wednesday, July 04, 2007

Klippning på Gång!

Jag har bestämt mig! Nu ska jag klippa mig... Ordentligt! En frisyr! Något! Jag är så trött på mitt hår så jag spyr...

Alt1:Lång lugg och flikklippning på sidorna a la 80 tal..

Alt2: Klippa av mig ca 20 cen på längden och göra slingor

Vet inte rigtigt men jag överlämnar allt på Ulrika på VITA som jag nu lägger mitt håröde i..

Lovar en före och efterbild i morgon!

Senare på Kvällen kommer min kära vän Anna Nilsson från Caymen Island där hon varit de senaste året! Så då ska vi ut och äta och bara prata gamla minnen.. Sjukt kul för mig, mindre kul för Steve som bara får sitta och lyssna på oss!!!! hihi

5 comments:

Anonymous said...

Du kommer bli jättefin vad du än väljer,men jag röstar för lång lugg. Det är så jäkla snyggt:)

Isabel Adrian said...

Tycker du det?
Det lutar åt just nu!!

Tycker också att det är supersnyggt!!!

Kram
Isabel

Anonymous said...

Lång lugg!!!!! Så fint det kommer bli:-))

Kramkram

Lin said...

Hahaaa, vad kul! Hon är min frisör med! Helt underbart duktig på blont hår och gör perfekta slingor! Jag röstar för lång lugg. Går själv lite i de tankarna...Lycka till hos Ulrika!

Lin

Isabel Adrian said...

Jag älskar Ullis! Jag blev jättenöjd... Lite uppklippt med lugg blev det!