Friday, July 13, 2007

Fredag i Båstad!


Hej hej
Efter några dagar här börjar mitt humör bli sämre.. Vi bor typ hundra personer i en villa och alla är dyngraka nästan jämt...

Jag längtar lite hem till en tyst lägenhet och en skön säng!

Men igår var det helt hysteriskt på Kristallrummet och stämmningen var verkligen på topp!
Det var varmt och svettigt, champangen flödade och alla dansade till Alex musik..

Ikväll är den årliga tennisfesten på centercourten i Båstad och jag laddar med ett varmt bad och en hemmaspa dag...

4 comments:

Anonymous said...

såg mingelbilderna på finest.. du är ju vackrast!

Kram

Anonymous said...

ditt linne är det finaste jag sett vart har du köpt det? :D

Anonymous said...

vilken vacker bild på dej!! underbart hår, ansikte osv.. har n klänning som liknar din. puss!!

Isabel Adrian said...

Linnet har jag köpt på Topshop i London!