Friday, July 20, 2007

Ursäkta?


Förlåt men varför ställer sig alltid Miso i skamvrån?
Han är lite mysko den hunden!!!



Kolla den blicken! Ibland ser han ut som
Frank i Men In Black tycker min Bror.. Själv kan jag kanske se någon likhet men väldigt lite Eller?

Idag ska jag ha en sån där killdag.. Åka till brorsans kompis och fixa med bilen, han har ändå egen högtryckstvätt!
Sen ska han lovat att kolla över hela bilen åt mig..
Efter det ska jag träffa upp lite kompisar och gå på en ny Restaurang som heter Zappa..

Jag känner verkligen att det börjar sakta krypa lite i mig efter nästan en vecka av soffan, mat och filmer..
Självklart blir det inte bättre av att hela ligan ringer varje kväll dyngade från Visby

-Hållå!
-Bella för fan! Sätt dig på ett flyg och ta ditt fläsk hit! NU!

Eller

-Bella din lök! Var fan e du? vi e på Kallis och festar, men det är ingen fest utan Dig Darling!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Att mina vänner kallar mig lök och att jag är fläskig eller att jag faktiskt undrar vad jag gör ensam hos mamsen när min kille ändå sitter i Frankrike just nu och med all sannolikhet sippar ett glas Rose!
Men stark som jag är (bildligt) så blir det ännu en kväll utan sprit och fest.. Bara jag och mina söta valpar och en skön film! VIVA Los Lugnos!

4 comments:

Anonymous said...

Hej där!

Vad hände med din hund Texas (Myggan) ?? som du hade med ditt ex?

Isabel Adrian said...

Myggan!!!!! Åh om du tittar på bloggen från igår ser du honom på bild! Han bor numera hos mamma i göteborg på heltid för mammas hund dog förra året så då tog hon hand om Texas ett tag..
Det taget har blivit för alltid! Jag får inte ta hem honom! Varje gång jag nämner ämnet kommer det stora tårar i mammas ögon.. Vad ska jag göra? Vad gör jag inte för mamsen?

Anonymous said...

Åh så snäll du är :)
Men har du miso med steve eller vems är miso :)
kram

Isabel Adrian said...

Miso har jag med steve.. Han kom med rött sidenband i julas!