Thursday, July 26, 2007

Jobbiga Folk

Igår skulle jag hämta en plånbok på hittegods som Steve hade tappat.. Kommer och parkerar utanför polien och plötsligt står det 10 killar runt om mig och ska gulla med Miso. eftersom jag har lite bråttom låter väl jag lite dryg och bara tackar kort på deras tusen frågor.. Då vänds attityden och dom börjar spy lite lagom galla över en..
Sånt kan verkligen störa mig med killar, dom verkar ha så dåligt självförtroende att om dom inte får rätt respons ska dom istället klanka ner och säga dumma saker till tjejen..
Så därför hittade jag ett bra recept på vad man ska göra när det uppstår en sådan situation!

Lite Wasabi

Nästa gång du äter sushi, ta en klick wasabi med dig i en av de små plastburkarna och lägg den i väskan. Om sen någon kommer för nära och är kaxig, pressar du bara upp en lagom mängd av din bevarade wasabi i hans näsa, hans öga eller ner i halsen på honom... Skrik samtidigt
-Stick och brinn! för bästa effekt!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

HAHAH sant ;)

Anonymous said...

jepp killar borde köpa sig lite självdistans, en kille skulle inte våga börja snacka så men i gäng kan de INTE ta att man inte är intresserad. O vem blir det av tio killar sådär? haha BRA inlägg!
Ta hand om dig, du o Steve verkar ha det så fint tillsammans!

//Josefine