Thursday, July 26, 2007

Josefina..



Efter jag blivit uttråkad hemma tog jag bilen och hämtade Chloe på Söder... Sen åkte vi till Josefina där vi sprang på Kenneth från finest och en vacker Natti. Kennteh knäppte av några kort och vi pratade om hemska/roliga Båstad 2007 minnen..
2 Pepsi Max senare körde jag Chloe till tunnelbanan och sitter nu lite lätt uttråkad hemma igen..
Steve är och jobbar i Studion och jag ska snart hit the sack...
Josefina var fullt! Kändes lagom varmt i den nya Harems delen.. Nästa gång ska jag testa en vattenpipa. Hoppas dom har äppletobaken då. Ska försöka att inte hosta denna gång.. FörraMåste säga att hela stan känns tom på folk men gången på Beirut Cafe trodde dom att jag skulle spy när jag rökte.. Mycket pinsamt men det kan jag bjuda på...!!!! ;-)

Åhhh vill inte att det ska bli höst och vinter igen. Jag trivs så himla bra när det är varmt...
Fast vi förlänger sommaren lite med två veckor i Spanien i september!! YES!

1 comment:

Anonymous said...

Jättefina bilder! Har ny blogg!
http://katee.blogg.se Min nya blogg! kram katja