Monday, July 09, 2007

Urk!
Nu ska jag strax sätta mig i bilen och köra till Gbg... 5 timmar ensam med bara en lång motorväg framför mig... Men jag har bestämt mig att åka in i Gränna och köpa lite polkagriasr till Mamma! Och kanske ska jag stoppa för en Burger...

Vet inte om jag bara gör ett stop för middag i Göteborg och sen åker vidare till Båstad direkt eller om jag sover över... Fast då måste jag gå upp så tidigt imorgon...

Jag kommer iallafall blogga från Båstad självklart! trådlösr bredband!!!! Ock kamerans batteri är fullladdat!

Hörs snart!'
Kram

2 comments:

Unknown said...

vaffan, du kunde ju sagt att du skulle åka ner sjääälv! haha Hoppas du hade kul på Cafét i söndags iaf. Nu missar jag ju Steves spelning för att jag inte kommer ner förns på onsdag... snyft livet är hårt!

Isabel Adrian said...

Men jag visste inte att du ville hänga med! Snyft!!!! Kunde jag fått lite sällskap!!! Men kom upp på Kristallen på onsdag!!

kram