Wednesday, July 25, 2007

Thai-Liv

Igår blev en riktigt thai dag! Först tog Steve mig till en riktigt god thairest. som ligger precis mittimot Polisen på kungsholmen.. Jag testade Biff med Ingerfära. Den var verkligen Skitgod men jag var tvungen och dricka massa vatten eftersom min hals brände sådär härligt!

Senare blev det middag och jobbsnack på East (stureplan).. Åter igen thai/japan.
Miso soppa, Sushi och en thai gryta ..
Jag var lite rädd att jag skulle vakna upp som en liten katoj imorse men jag klarade mig... ;-)

Det är nästan så jag skulle tänka mig att käka det idag med......................

2 comments:

Anonymous said...

Ville bara tacka för att du nästan alltid svarar på kommentarerna. Bloggen blir roligare & personligare då.

Mums.. nu blir jag jätte sugen på thai-mat!!!!!

Isabel Adrian said...

Hej hanna.. Kul att du läser. Jag försöker svara på det mesta iallafall just för att få det lite personligare. Plus att det är nästan lika kul att läsa inläggen som bloggen ibland! ;-)

kram