Saturday, November 10, 2007

bäst..

Det finns en viss fördel att vara själv ibland. Som nu, fast det ligger 2000 kilo ren tvätt på Steves sida av sängen skiter jag i det! Jag ligger som en fet ballong i sängen och trycker i mig Cafe Brownies som aldrig förr...
Jag lämnar tvätten tills imorgon. Det är ju ändå bara jag hemma. Äter i sängen gör jag med. Och inte tänker jag laga middag, pizza express hemkörning gäller hela helgen. Jag ska bara gäsa, pilla mig i naveln och kolla dåliga tv-program hela dagen.

Sen ska jag nog gå ut i snön en stund, det känns så nytt varje år när snön faller i början av vintern. Mysigt mysigt mysigt... Efter det blir de en kväll på Sture. Undrar om jag ska pälsa på mig ordentligt och gå till jobbet? Efter alla 5 Brownies kan jag behöva det!!

Men imorgon ska jag ha städdag, för på måndag kommer mannen hem, efter TRE VECKOR on the road... Känns nästan lite skumt, vi har aldrig varit isär så länge sedan vi träffades för 1 1/2 år sen....
Gud va ledsen jag blev nu... 3 veckor utan att få kramas eller ligga och prata hela nätterna, kolla på Family Guy avsnitt och garva, 3 veckor utan att bli kliad på ryggen tills man somnar...

Suck.

No comments: