Saturday, November 10, 2007

Måste bara säga

Vill bra säga att, jag visste inte att ni fanns! Ni som skrivit så fina saker till mig ang mitt förra blogginlägg... Som jag sa, jag tar åt mig av allt folk säger och ni gör min dag lättare.

Jag tycker det är så kul att ni skriver kommentarer, det uppskattas väldigt mycket!

Sen vill jag också berätta en sak som berörde mig ikväll..

Jag står i baren och plötsligt dyker en kvinna upp. Jag säger inte vem , men jag blev överrumplad av att hon kom fram till mig. En halvtimme av samtal med henne senare inser jag att jag mött en person som jag trott illa om, är så lik mig! Vi kunde inte sluta babbla.. hon var bara så underbar!

Vad jag vill säga är att det är inte alltid som man tror... Man ska inte döma en person innan man pratat med den.

1 comment:

Anonymous said...

Fröken hibbs kanske? Jag kan tänka mig det eftersom jag också har pratat med henne och hon är bara för gullig och charmig. Hoppas ni har löst er lilla dispyt för ni är båda vackrats på Stureplan! Tjejer som ni ska håll aiho =)