Thursday, November 15, 2007

Element.

VARFÖR FUNKAR INTE VÅRA ELEMENT? Är det ingen som fattar att jag håller på att frysa till döds hemma? Det är (lovar!) kallare hemma i sovrummet än utomhus. Jag har sovit med

  • Pj
  • sockar plus raggisar
  • mogonrock
  • täcke
  • överkast
Ändå är jag lika förkyld som jag bott utomhus.
Även om jag tjatar om julen, vill jag understyka att det är ändå sommar med sol och värme jag gillar mest.Vintern är egentligen bara en stor förkylning!
Jag tror jag ska ta min huskur för att bli bättre snabbt.

2 C-vitamin + 1 berocca + rysk rot + varmt ingerfäravatten.

Sen är det bara att pälsa på sig och promenera till nageltjejen som heter Nana och är världers mest högljudda människa.

god morgon på er alla

5 comments:

Anonymous said...

Därför dina element ej funkar är för att du måste lufta av dom. Det är vanligt i lite äldre hus att man måste det. Fråga nån i huset dom vet.
Lycka till!! kram

Anonymous said...

Kanske du / ni ska testa och lufta dom först. Blir dom inte varma då, kontakta er värd. Lycka till!

Anonymous said...

alltså förlåt isabell men jag såg dig på stan idag och du ser verkligen inte klok ut.. det är nästan så man blir rädd! Varför gjorde du så mot dig själv? Och varför har du opererat hela dig själv? Jag hoppas du vet att folk pratar om dig och hur mycket du har opererat dig. Varför är du så osäker? För att gära dig "snygg" så att din lilla rika kille inte lämnar dig? NÄSAN, BRÖST, BOTOX, LÄPPAR jag vad är näst?

Isabel Adrian said...

ja ja vad ska man göra?
jag orkar verkligen inte ta en disskution med människor om hur jag ser ut. Jag har redan sagt att jag fortfarande är svullen om läpparna, det är så färdigläkt än... Sen har jag inte gjort min näsa. Jag har däremot testat botox men slutat med det för något år senan.. va e probmelmet. Varenda skådis fixar sig.. Även varenda stockholmare också! Bry er inte så mycket om mig!

Anonymous said...

Sluta att vara så elak mot henne, jag menar att det är inte hennes fel om hon inte är vacker för dig, det är du som inte kan betrakta hennes skönhet infrån eller utifrån, det är ditt problem inte hennes problem, hon är vacker för folk som tycker om henne, spelar det ingen roll om hon har fejkade läppar eller fejkade bröst, eller naturliga bröst, men bara hon väljer själv hur hon ville se ut, eller förbättras med utseende. Ok, det behöver inte betyda avundsjukan bränns, men jag menar, OM man tycker att någon är så hemsk, eller så ful bryr man inte ofta sig om hur personen ser ut? Jag menar, jag ser alldagliga och tråkiga människor som inte attraheras mig, har jag inte tid att lägga min tid och anmärka varenda fel hos personen och bara att glåpa ur en massa ord om hur personen ser ut för fan o.s.v Det handlar om att ha respekt. Människor i hela världen ser unika ut och lever med sitt eget utseende, Hon har RÄTT till att vara ful ibland, för att hon är mänsklig, men hon behöver inte få höra det från er människor som bara är så elaka mot henne, jag känner inte henne som person, jag ser inget fel i hennes utseende, hon har ett hyfsat utseende, även om det är fejkat eller naturligt, är hon söt i mina ögon på utsidan. Hon är söt, och kan bli sötare. Hur kan man definiera gränsen till fulhet och söthet?