Friday, November 30, 2007

Vilken underbar kväll!

Jag kan bara säga att jag haft en av mina bästa kvällar någonsin! Alla mina vänner var på middag hos mig, och jag blev så rörd! Presenter fick jag, och kramar, goda råd, underbara sånger sjöngs och alla verkade glada!

Det här är det bästa med mitt jobb, jag kan samla alla mina vänner och ha så kul!

Bästa av allt var att jag fick ha Sylwia (Bästa vän sedan 15 år) och Sara Varga på varsin sida om mig! Så underbart!
Bättre kväll kan jag inte tänka mig! Förutom dom var Fredrika Johnsson, Dina, Baharen, Peter Järdeberg, Elina, Hanna, Christian, Caroline Hannah, Forbes syskonen, Lotta, Ingrid, Ellen och massa andra där!

Tack för att ni alla kom!

Kram Isabel

1 comment:

Anonymous said...

Hej snygging! Synd jag kom försent men kommer gärna förbi någon mer gång ( i tid haha) :)

Du är med i min blogg ;)