Saturday, November 17, 2007

Erbjudande

Har fått ett erbjudande från en webbfirma i veckan.
Dom gör en hemsida till mig gratis om dom får visa upp sidan och använda den som referens i framtiden...
Först tänkte jag att det kanske är lite meningslöst att ha hemsida när man inte är artist eller säljer något, men sen tänkte jag att då kan man flytta bloggen dit, och öppna ett forum och lite andra saker.. Webben är ju framtidens media, så jag sa ja!

Om ca en månad kan man alltså besöka mig på min nya hemsida www.isabeladrian.com
Nu ska jag sitta och fundera ut vad jag vill ha för slags sida. Färg och form! kom gärna med ideer!

Kram

5 comments:

Anonymous said...

Den här webbfiran? http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=77956&a=960365&lid=puff_961566&lpos=extra_0

Isabel Adrian said...

Hej
nä det är inte samma,tror jag! Jag ska genast kolla upp det! Läste artikeln och blev riktigt förbannad, hur kan man utnyttja nystartande småföretagare sådär? Nystartade har ju oftast inte så mycket pengar ändå utan att bli lurade!

Tack för ditt inlägg!

Anonymous said...

mitt tips är att säga upp ditt avtal direkt! förmodligen är det yreg.se eller något annat yellowregister företag

Anonymous said...

Jag tycker du ska köra lite orientaliskt svart typ men mycket schablom tryck och coola laddnings ikoner

Anonymous said...

Ja kolla upp det snabbt och se samtidigt näst senaste Uppdrag Granskning på SVT Play så du inte blir lurad. Det snackade med om kunderna enbart som referenser i utbyte men tog betalt per år ändå!