Tuesday, November 06, 2007

hmm

För något års sedan eller tom ett och ett halvt år sedan när jag började blogga var det många som var skeptiska mot hela grejen.
Folk fattade inte hur jag kunde dela mitt liv med främlingar och utsätta mig själv för elaka inlägg m.m... Det gick så långt att jag faktiskt sluta blogga ett tag.

Men nu när man tex går in på www.bloggtoppen.se kan man se hur många kända och okända människor som bloggar! Kolla bara Magnus Uggla, Henrik Schyffert, Natacha P, Marie Plosjö osv... Människor som dagligen blir utsatta för elak press och andra saker.
Jag tror att bloggandet ger en chans att visa människor hur man är på riktigt! Inte bara vad andra skriver om en. Man får chans att dela med sig av tråkiga och roliga saker.

Och det viktigaste, man får dela med sig av det man själv vill! Inte vad andra luskar och tror sig veta. Bloggaren är här för att stanna!

No comments: