Wednesday, November 14, 2007

Tomteverkstad!

Idag hade vi lite väl mycket utskick på jobbet så jag tog några vänner och hade tomteverkstad på jobbet! Kuvert, utskick, klista igen, in i postlådan o så om igen o igen o igen... Som tur hade vi bra musik och dricka att stärka oss med! O hej o hå!

Nu är jag helt snurrig i bollen! Man blir lite knäpp av att göra samma sak om och om igen.

Ikväll blir det popcorn och film för jag ska fixa mina naglar i ottan imorgon. Jag har gått och skämts för mina halvbitna halvmålade fingrar i flera dar! Äntligen fick jag en tid. Ska försöka få en tid hos frissan också så man kan få va fin tills älsklingen födelsedag!

Jag har svårt att veta vad jag ska ha på mig på festen också!
Ska jag köra klänning och vara lite lätt obekväm men fin, eller ska jag köra vitt linne, svarta stuprör (coolare stilen)?
Såg ett par super snygga lackpumps på Gucci idag som skulle passa som handsken till svarta jeans... Jag tror jag tom att jag lämnade lite dregel kvar på skyltfönstret hihi...
Ska nog smita in och prova dom imorgon på lunchen...

15 comments:

Anonymous said...

woooow med de där lackpumpsen, så tycker jag helt klart vitt linne å svarta jeans!!!

Too-di-loo

Anonymous said...

Ja du får väl gå till din sugardaddy Steve och be om pengar.

Isabel Adrian said...

Anonoym:
Suggardaddy? Först och främst har jag ett bra jobb så jag behöver verkligen inte be någon om pengar, och sen är det inte Suggardaddy Steve han heter utan min FÄSTMAN Steve! Idiot!

Anonymous said...

Hej där!
Otroligt läckra skor (köp dom), men jag tycker du ska ha klänning på dig.
Blir så trött på alla som klagar på dig. Skit i vad dom säger och fortsätt vara den du är.
Och vad är det för fel att få presenter från den man är tillsammans med.
Tragiska personer skriver tragiska saker.
Håll er borta ni som inte har något schysst att skriva.
Fattar ni!!!
Kram till Isabel /Johanna

Anonymous said...

Med den lönen du får och har haft tidigare har du knappast råd att shoppa så mycket plagg i prisklassen 8000kr/väska 5000kr/skor..

Isabel Adrian said...

till anonym:
Låter mer som det är någon som är lite bitter! Har du det tufft ekonomiskt? Du kan få låna en hundring av mig om du behöver!
nää just det, du skriver ju anonymt! Oops!

Anonymous said...

Hej! Du är grym, go girl!!!!

Anonymous said...

Nejtack, jag har det gott ställt med svenska mått mätt,utan att behöva sälja mig till ngn kille men tack ändå. *skratt*

Anonymous said...

Oj, drama drama drama.. låter som att någon är lite jealous mouahaha.. Go for the dress, helt klart! Det är kalas ju! men du, de där pumpsen är väl inte i lack, det är väl mocka-pumps?

Anonymous said...

Haha men anonym om du nu är så len i käften så borde du vara tuff nog att säga vem du är. Ingen fara det är antagligen ingen kille som velat köpa dig ändå så din annons kamma hem nada.
Kram Isabel you go!
/Carro

Isabel Adrian said...

Catarina: Det är helt sant dom på bilden är i mocka men det finns ett par likadana modell i lack... fanns bara i moccka på bild! Dom i lack är ännu snyggare! ;-)

rka

Anonymous said...

köpte du dom? berätta!!

Anonymous said...

Stuprörsjeans, är snygga, och du har ju ganska smala lårben, så men kan du tänka ha på dig, satin stuprörsbyxor kanske, satin, eller strechbyxa fast i stuprörsmodell men guld eller röd eller leopard, vore BANGSNYGGT!

Anonymous said...

Hum, säljer du dig åt din pojkvän, men kan inte någon förstå om ni är tillsammans på grund av era känslor? Jag menar, har han pengar då är inte det ditt fel? Att han spenderar en del på dig, han har det gott med pengar, och du har dina pengar... skit i dem som bara klagar på dig... Vi använder varandra, alla i hela världen, mer eller mindre...

Isabel Adrian said...

Askungen: Människor har svårt att förstå många saker, men faktum är att jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som jag inte älskar! Samma sak som att jag inte kan hjälpa vem jag blir kär i!! Dj eller sopåkare, inget spelar roll i längden. Bara kärlek kan hålla ihop par!

Kram