Monday, November 12, 2007

Sömn

Måndag...
Vaknar till att mobilen ringer konstant, sms trillar in och en sjukt pigg pojkvän ringer från Frankfurt och meddelar att han vill äta stuvade makaronker och falukorv när han kommer hem i eftermiddag...

Det var bara att stiga upp och dricka en sjukt stor kopp kaffe.
Så nu gör jag det jag hatar, Städar, städar och städar. Inte för att det är speciellt stökigt, bara att det är mycket saker på mindre yta.

Än så länge har jag tagit två pauser.
Första var när jag hittade en ny Vecko Revyn i en påse från förra veckan jag glömt av. Då satte jag mig på baken och sträckläste den, den var sådär.
Andra pausen är nu, var tvungen att kolla mail och blogga lite...

Efter jag städat klart blir det att hämta upp lilla vovven och handla Makaroner och falukorv.. Vet inte ens hur man stuvar makaroner, men får väl leta i någon gammal kokbok.
Sen ska jag ta ett långt bad, raka benen och sätta på mig något annat än snobbentrosor och parfymera mig! Vad gör man inte för karlarna? ;-)

2 comments:

Anonymous said...

Hej Isabel! Jag är supersugen på att komma, men har du kanske något tips om var man kan köpa biljetter? Btw så måste jag säga att du och Steve måste vara det perfekta paret!! :) mvh Julia

Isabel Adrian said...

Hej Julia. Det är ingen biljettförsäljning utan det är bara att komma till Ambassadeur från 22.00 det kommer kosta 100kr i inträde!

Välkommen