Thursday, November 15, 2007

I Blickfånget!

Mitt smartaste drag här i livet kanske inte var att operera mina läppar en månad efter fått ett jobb där man ständigt bli utittad i, men eftersom jag fått en tid ett halvår innan var det inte å mycket att göra... Jag tror att jag kommer skratta åt detta framöver i mitt liv, men just nu är det inte lika skrattretande..
Folk frågar om jag är osäker på mig själv, om det är därför jag valde att lägga mig under kniven igen!
Nja, det är bara så enkelt att jag ville ha större läppar och slippa springa till restylane familjen varannan månad! Thats it!

Men vad mycket roligare det hade varit för människor om det hade varit för att jag ville se ut som Kattkvinnan eller Barbie? Eller om min största dröm är att se ut som David Hasselhof? Då hade men kunnat snacka wierd! Men nu så är det inte så.. Trist...
Önskar jag vore lite mer freaky, då hade man kanske kunnat komma undan med mer saker!

kram

9 comments:

Anonymous said...

Ähh bry dig om folks elaka kommentarer!! Du e du. Din fina personlighet försvinner knappast!
Hur vart dina naglar istället?

Anonymous said...

Ser riktigt illa ut! Vad sysslar du med? Du behöver givetvis inte retylane eller operationer, >Du ser ju ut som ett mongo! Bröst är ju en sak eftersom du var en planka innan. Men botox o läppar? Not cool....

Anonymous said...

Men kan du inte ta bort det?
Eller minska det på något sätt? Du ska ju inte må dåligt över hur du ser ut!
Jag tror säkert det kan se bra ut om du fixar till det för just nu .. ser det verkligen inte bra ut :/

Anonymous said...

Om du "anonym" ej gillar Isabels läppar eller kropp för den delen så titta ej på henne då!!
Att lägga ett sånt inlägg för att skada kommer bara skada dig själv i längden. Genom negativitet
Isabel står för vad hon gjort och att hon personligen inte tyckte det var smart drag. Varför då klaga mer?
Stå på dig Isabel, du e jätte vacker hur som helst!

OMNIA said...

Stå på dig!! Folk kommer alltid klaga, framförallt svennar!! Trist att folk inte ser det fina istället. En vacker kvinna?!!!
Kram Louise

Anonymous said...

Sluta att vara så elak mot henne, jag menar att det är inte hennes fel om hon inte är vacker för dig, det är du som inte kan betrakta hennes skönhet infrån eller utifrån, det är ditt problem inte hennes problem, hon är vacker för folk som tycker om henne, spelar det ingen roll om hon har fejkade läppar eller fejkade bröst, eller naturliga bröst, men bara hon väljer själv hur hon ville se ut, eller förbättras med utseende. Ok, det behöver inte betyda avundsjukan bränns, men jag menar, OM man tycker att någon är så hemsk, eller så ful bryr man inte ofta sig om hur personen ser ut? Jag menar, jag ser alldagliga och tråkiga människor som inte attraheras mig, har jag inte tid att lägga min tid och anmärka varenda fel hos personen och bara att glåpa ur en massa ord om hur personen ser ut för fan o.s.v Det handlar om att ha respekt. Människor i hela världen ser unika ut och lever med sitt eget utseende, Hon har RÄTT till att vara ful ibland, för att hon är mänsklig, men hon behöver inte få höra det från er människor som bara är så elaka mot henne, jag känner inte henne som person, jag ser inget fel i hennes utseende, hon har ett hyfsat utseende, även om det är fejkat eller naturligt, är hon söt i mina ögon på utsidan. Hon är söt, och kan bli sötare. Hur kan man definiera gränsen till fulhet och söthet?

Anonymous said...

Jag kanske har missta hela poängen med skönhetsoperationer men är inte vitsen att bli snäppet vackrare men ändå se naturlig ut? Alla som ser Isabels läppar förstår ju att de är förstorade x 10. Det ser inte naturligt ut. Jag tycker hon var mycket sötare innan. Men men, smaken är som baken kanske.

Anonymous said...

nä, det var faktiskt ganska dumt gjort. om man opererar ansiktet så ska man ju ta ledigt/åka på semester eller nåt. jag är imponerad över att du gör det i offentligheten.

jag tycker att det är lite weird ändå, för personer som opererar in fett i läpparna ser alltid mycket plastigare ut, än de som har restylane och vem vill se plastig ut.

jag tycker att du ska prata med din läkare och jag tycker att han eller hon skulle varnat dig innan.

lycka till.

Anonymous said...

Aaa inte min grej att kommentera, man kunde inte hålla mig nu!!! Ja blir ba ledsen över alla tjejer som håller på att göra om sig, För faan dax att lära sig att vara den man e, det är ens föräldrar som har skapat en, och deras gener som förts vidare hur kan man vilja ändra på nåt så vackert som ens föräldrar har skapat!!! Usch Isa du är och borde vara vuxen nog att leva med den du är...Hälsn "kroknäsan"