Friday, November 30, 2007

Nysattack!

Jag tror jag nyst ungefär 150 gånger senaste halvtimmen...
Undrar om det är därför hela kontoret har blivit tomt under den tiden.. JAG HAR INTE SARS!! Bara jäkligt förkyld! och ont i halsen...
Låg och frös hela natten med dubbla täcken och orkade knappt öppna mina små ögon när klockan ringde. Så nu har jag köpt mig en stor tomtelatte och en saffransnäcka för att trösta mig själv. Ska överdosera C-vitamin under dagen, för jag vill verkligen inte vara trött ikväll när mina vänner intar Sturevippen för en middag med alla tillbehör!
Roligt värre. Ska ladda min kamera och knäppa bilder.. jag är lite dålig på att ta med mig kameran nuförtiden när de är inne med kuvertväskor.. Den får liksom inte plats när man ska ha smink, pengar och pass.. hihi glömde p-piller...

Nä, nu ska jag träffa en gardinkille som ska hjälpa mig göra vippen på jobbet lite mer hemlig!

kram

No comments: