Monday, November 26, 2007

Tystnad..

Det är kallt och ledsamt i Stockholm idag

4 comments:

Anonymous said...

Varför ledsamt?? =((

Alltså.. Jag har alltid tyckt du är sjukt vacker, varenda gång jag såg dig ute när jag bodde i sthlm.. Inget rövslickeri.. Sanning.. Och vad snackar du om liksom.. Kämpa för att se bra ut osv osv.. Du SER redan bra ut.. Knäppis.. =))

Allt detta snack om dina läppar.. Har inte sett bild på dig sen dess.. Har inte orkat för jag kunde inte tänka mig att du kunde se sämre ut bara för du har större läppar.. Såg bilden du lade in nedan och säger bara strunta totalt i vad folk säger..det är fan mega snyggt.. Va fan snackar de om.. ser inga guldfiskläppar.. Tror de behöver ut och tigga lite pengar för att fixa synen eller dylikt..haha..

by the way..snart jul..be nice to isabel..else santa will shit on you or something like that..haha..

Kramis..

Anonymous said...

nikki, även du borda vara snäll (mot de som har en annan åsikt) or santa will shit on you or something like that.

Anonymous said...

Ja dina fina vänner Stureplansprofilerna får vackert sitta sina 4 år bakom galler.. Fallet kommer inte tas upp i HD.

Isabel Adrian said...

anonym: gen inte mina Stureplansprofilerna är verkligen inte mina vänner! För min del kan dom sitta resten av deras liv!