Monday, November 05, 2007

Ingen söndag för mig!

Fattar ingenting! Jag kom hem i lördagsnatt efter jobbet, pratade med Steve från Vancover någon timme.. Efter det är det svart!!! Jag somnade vid 5 på lördagsnatten och vaknade till en kort stund på söndagseftermiddagen,, Drack lite vatten och bestämde mig för att kolla på en film i sängen... Somnade igen..
Gäsp, plötsligt var det måndag!!!
Jag har alltså sovit i ett dygn!!! Jag måste varit jävligt trött, eller fått något virus i kroppen... En bug!
Undrar om någon viktig har ringt eller jag missat någon viktig händelse?

Idag vaknade jag dock vid 8 snåret och har jobbat sedan dess! denna vecka händer det mycket..




Onsdag har Hells och V en stor fest på Movida i London... Var på väg att följa med men inser att jag har för mycket att göra här hemma..

Torsdag har vi den vanliga veckomiddagen på Sture som alltid är galet rolig!

Fredag öppnar den nya STUREPLANSGRUPPENS krog AMBASSADEUR Club på Kungsgatan. Det kommer bli kul att se en ny klubb för en lite äldre publik. Även en mycket älskad vän kommer och hälsar på! CANT WAIT!

Ett roligt event att se framemot:

Den 21 november kommer det bli stor Housefest på Sture... Vilka som spelar avslöjar jag inte riktigt än!! Håll ut det kommer bli Årets Fest!!!

3 comments:

Anonymous said...

Satan vad dåligt du skriver. Särskrivningar och rent idiotiska slutsatser ibland. Märkligt.

Anonymous said...

Oh house fest, count me in ;)

Anonymous said...

Torsdagsmiddagen som går under epitet "Nobles and hoes" av de inbjudna av manligt kön...