Wednesday, November 28, 2007

onsdag...

Natascha Peyre, min älskade vän skrev om att det är sjukt mycket tjejer som stöter på hennes man! Och att om en kille är upptagen är det mycket mer intressant än om han är singel...

JAG HÅLLER MED! Gud va mycket tjejer som stöter på min man... Visst är han snygg men borde inte vi kvinnor ha lite mer respekt för varandra än att helt öppet klänga på andras killar?

Jag skulle aldrig ens försöka mig på en raggnigsreplik på en upptagen man!

Nati... Jag tycker Dhani är supergullig men gud va pinsamt att ens ta chansen att bli brädad av dig!

Men varsegod systrar FÖRSÖK bräda mig vilken dag som helst...

15 comments:

Anonymous said...

Haha.. Detta inlägget var grymt.. Du borde ha skrivit "Gud va pinsamt att ens ta chansen att bli brädad både av Natacha OCH Dig.." =))

lilltuffsan said...

Hej Isabelle!

Egentligen borde jag inte bry mig, för jag känner ju inte dig och har egentligen ingenting med dina val att göra. Jag är övertygad om att du är sjukt trött på alla som lägger sig i ditt liv och tycker ditten och datten.
Men oavsett så vill jag delge dig av min åsikt. Jag såg dig i Robinsson, jag har full förståelse för att du valde att förstora dina bröst. Du var jättefin även med mindre byst också men jag har själv förstorat brösten så jag om någon förstår hur du tänkte. Men Jag tycker din läppförstoring var onödig.Jag tycker också det är snyggt med stora läppar men jag tror det räcker gott med att lägga in restaylan (har själv aldrig gjort det dock). Med facit i hand och på bilder på dig före och efter så tycker jag det såg tusen gånger naturligare ut med restaylan.Stort men naturligt. Jag tycker Linda Rosing funkar som ett varnande exempel på något vi kan kalla läpp-paraodi. Jag trodde inte att du såg upp till det men jag förstår att du var trött på att gång på gång fylla på läpparna var tredje månad. Men det enkla är inte alltid det bästa. Men är du nöjd så är det viktigast trots allt, eller SJÄLVKLART är det så.Men jag blev lite rädd när jag såg dina nya läppar, jag såg ett skräcksenarie framför mig där du likt Rosing blir plastik-missbrukare. Du behöver inte sluta som ett freak bara för du blivit mobbad som barn. Snälla stanna upp och inse din skönhet. Din vän Natacha har inspirerat mig till en positiv sak, jag har insett min egen skönhet och ska plocka ut mina implantat som bara egentligen är en tråkig påminnelse om ett självförakt och ett uselt självförtroende.

Anonymous said...

Natascha peyre min älskade vän??! Jaa, ni måste ju vara jävligt nära eftersom du inte ens kan stava hennes namn rätt.. n-a-t-a-C-h-a haha ;)

Anonymous said...

Såg bilderna från Cafét... Samma klänning igeeeeen! Detta kan bli ett problem. Vi får göra upp ett schema. Pöss

Anonymous said...

ja men någon har ju lyckats... han gick väl inte hem ensam i sist....

Anonymous said...

Tyck vad ni vill om Isabel men det är lågt att skriva massa gojja om henne och hennes kille. Ibland är det bäst att skita i andra och fokusera på sig själv.

Andreas Thomsson said...

Bra skrivet, mer respekt för varandra!

Anonymous said...

Alla som skriver en massa skit är antagligen avundsjuka eller för fega att säga vad dom heter.
Det är lätt och vara "elak" när man går under ett anonymt namn.
Isabel du är lika vacker som alltid!
Kram /Carro

Anonymous said...

isabel! gud vad jag skulle vilja gå med två vänenr på din tjejmiddag på sture på fredag! antar att det är omöjligt lr?

Anonymous said...

http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGalleryImages/scaled/194328_729_488_1.jpg

Anonymous said...

tror d flesta vet va som e fakta, vem kan va avundsjuk på en sån här brud??? ja tycker bara synd om henne. va stark isabel o gå vidare istället o släpp steve, d blir ingen lars wallin klänning 2008.

Anonymous said...

Min kille är en hunk, bättre än en Brad Pitt. Därför är det ofta jobbigt att gå med honom på stan. Trots att vi går och håller händer så flörtar tjejer med honom öppet som att jag inte fanns. Tjejer är elaka häxor helt enkelt. Vissa smäller till honom i baken eller försöker kyssa honom när vi är ute och festar. Ringer och sms:ar. Det som är så skönt det är att jag vet att han bara älskar mig... men jag vill ändå att alla ska lämna oss ifred...

Isabel Adrian said...

Hibben: E det sant... Schemadags!!!

anonym: Ja han gick hem med mig! Vi bor ihop om du missat det... suck..

Lovisa said...

Fattar inte vad det är med folk nuförtiden.. framförallt tjejer. Att man inte bara kan glädjas för andra istället för att klanka ner på folk.
Och det här med att flörta med andras pojkvänner.. det skulle aldrig falla mig in. det finns inte ens i min värld. Måste vara att tjejer tänder på att jaga nåt man vill ha!? vad vet jag.. tjejer är fan ett mysterium.. och då är jag ändå en själv

awesome said...

Fan va bra det går för folk att vara anonyma och ösa skit, men att stå för vem man är & vad man tycker, det går ju inte. Så då tycker jag att anonyma kan ge fan i att tycka! Herregud, låt andras respektive vara, vem det en handlar om. Vem vill ha någon som älskar en annan? hm, selfesteem! btw, natasha & dhani är en perfect match som ingen kommer kunna förstöra. Som du säger, att ens försöka är ju tragiskt!