Saturday, November 24, 2007

Haha

Gud, jag läste precis Alex Ervik blogg ang mina läppar!
Jag tycker ändå det är lite kul att höra att jag tog det mesta antalet kommentarer över hela kvällen på invigningen av Ambassadeur! Enligt honom pratade folk mer om mig än om Paris Pojkvän!

Så med andra ord, gjorde jag en Paris!

Eller som mamma alltid säger;

All Pr är bra Pr...

Linda Rosing, släng dig i väggen!

Just det, ska fixa en t-shirt med trycket där det står...

Gissa vem som gör en grymt blowjob?

14 comments:

Anonymous said...

Haha gör det, skulle vara grymt ju!!! Alltid kul med tjejer med självdistans!!

Jaha Zelda, vad är det för spel? Jag har ju bara kört boxning, grymt jobbigt!

Anonymous said...

tycker du är grym, och jätte fin. kul at följa och läsa din blogg, stå på dig!! ;)

Unknown said...

Hmm... no offence, men jag fattar inte varför du gör dessa plastikoperationer.

Du skrev att du kämpar för att se ut som en 23-åring. Ehhh... du är typ fitare än nån 23-åring jag känner. Hade jag, 25-åring, varit hälften så fit hade jag hoppat av glädje.

Jag har tyckt sen Robinson att du har ett av Sveriges absolut vackraste ansikten. Du har såna fantastiska drag. Och så vackra drag kan bara skapas naturligt, inte av plastikkirurgen.

Anonymous said...

All Pr är bra Pr.. Det tycker inte jag om folk snackar illa om en bakom ens rygg...

Evelina Simonsson said...

dina läppar är sjukt snygga! you go girl!

Anonymous said...

Man kan spekulera i om det var bra eller inte av dig att operera läpparna, tycker det är rätt ointressant, allt gör som dom vill för fan!

men det du skrev som svar till den handikappade tjejen var verkligen konstigt.. jag menar att skriva att man hoppas att ge gåvan skönhet till sina barn.. det är läskigt att du är så jäkla besatt av skönhet..verkligen läskigt.. undrar hur det kändes för henne att läsa.. hon kommer ju inte ens kunna FÅ barn. Du missade helt budskapet. Men men kör din grej, en dag kanske du kommer på att du vill vara mer än ett vackert ansikte.

försöker inte vara taskig men du deltar i debatten och då kommer folk ha åsikter. Alla hade det jobbigt när de var små.. vissa var tjockisen, andra hade inte råd med fina kläder, en del skämdes för sina alkisföräldrar.. det finns alltid nåt att skylla på liksom.

Hoppas du inte opererar dig mer för det är så många småtjejer i sthlm som snackar om att de ska operera det ena och det andra, jag var i en högstadieklass förra veckan och två 15åringar hade fått nya bröst i konfirmationspresent av sina föräldrar och på till nästa födelsedag önskade den ena sig nya läppar. Önskar folk kunde göra lite andra investeringar i sig själva, plugga tex!

Men det är ju jag!

Anonymous said...

Jag tycker inte ens att du ska lägga ner tid på att provocera tillbaka genom att trycka någon t-shirt. Visa att du inte bryr dig ett skit om vad folk säger istället, det provocerar dem ännu mer ;)..

Anonymous said...

jag förstår mig inte på alla plastikoperationer. Var nöjd med att du har 2 ögon, en mun, 2 ben, två armar etc. och fungerar normalt. Var tacksam för att du är frisk istället för att kämpa emot naturensgång.

Anonymous said...

Som sagt så var du snygg och klasiskt vacker INNAN. Operationer och utseende ala porriga Marie Plosjö och Natascha är bara B-igt ch Blääääää. Yngre ser man ut om man är FRÄSCH, inte porrig. SÅ dra upp klänningne lite också va. Eller har du tjaskig smak egentlgien liksom?

Anonymous said...

Du skriver om vad du vill men eftersom du själv lägger ner så mycket tid och text på och om utseendet så är det kanske inte konstigt att det är det som kommenteras? Räkna själv hur mpnga inlägg du har om ditt utseende så får du se. Det är så du har profilerat dig- Om än rätt så framgångsrikt.

Anonymous said...

det är mycket snack om ditt utseende och inlägg som ska ge "du är vacker" kommentarer. Visst, vissa behöver mycket bekäftelse för att "fungera" men om det klär någon så är det en osäker tjej i högstadiet och inte någon som kommit upp i ålern och borde veta bättre än att utseendet gör människan. Att lägga sig under kniven visar iof också att man inte är speciellt säker på sig själv. Hälsa och lycka är det som betyder något, det vet vilken normalt funtad person som helst.

Anonymous said...

Jag vet att det är lite fegt att inte våga kommentera detta till dig, eftersom vi träffats, men hade du varit en nära vän till mig hade jag direkt gjort det! Du var så otroligt vacker innan du gjorde din senaste läppoperation. Du var riktigt gorgeous! Men nu är allt man ser dina läppar. Hoppas verkligen att det är restalyne du har gjort så att de blir mindre igen, för när man sprutar in för mycket är det inte läpparna som blir större utan själva huden och läppkonturen som blir större, inte själva läpparna :/

Du är smashing, du behöver inte större läppar för att folk ska se det :)

Isabel Adrian said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Du min ängel. är en av jordens vackraste, finaste och coolaste tjejer! ditt hjärt och din själ är en av gud bästa skapelser! Sara vargaDu min ängel. är en av jordens vackraste, finaste och coolaste tjejer! ditt hjärt och din själ är en av gud bästa skapelser! Sara varga