Thursday, November 08, 2007

Gudagåva!

Jag måste bara prisa min nya Eyeliner jag införskaffade idag! Giorgio Armani har gjort en eyeliner som är som en tuschpenna... När jag läste om det blev jag helt tagen, men man ska tyvärr inte alltid gå på vad tidningarna skriver om make-up.. Många skriver bara vad det står i pressmaterialet dom får skickat till sig.. (insideinfo)

Men det här ÄR BRA! alla som tycker som mig, att eyeliner är svårt att få snyggt, att den lätt kladdar på fransar och det hela oftast slutar med total katasrof hör upp nu... pennan är hur lätt som helst att få dit, snygg svart färg, och den färgar inte fransar! Nu är på väg ut i vimmlet för att testa hållbarigheten men än så länge,

5 guldpluppar av 5 möjliga

Lite synd är det att den endast finns på NK i Stockholm.

Kvällens outfit:
tröja: In wear
Skärp: Urban U
Jeans: Acne
Skor: Marc Jacobs
Armband: Prada

7 comments:

Anonymous said...

Hållbarhet heter det.

Anonymous said...

Georgeous!!

Mer modeblogg från Isabel!!

Anonymous said...

Hej I! Jag hoppas att du läst på anna hibbs blogg vad hon skrivit for elakt om dig!

Anonymous said...

Jag tycker inte alls det var elakt! Det är väl ett rykte som går på stan som hon skämtade lite om! Varför är det elakt? Nu tycker jag att ni överdriver! Men man kan ju undra varför du håller kameran över munnen och är jättelångt bort på den där mingelbilden från Halloween festen? Har du opererat dig? Var det inte du som sa att du tyckte dina läppar dög som dom var?

Anonymous said...

Here we go again... ingen orkar med ännu en Isabel vs Anna battle ..när inte en sådan finns. Så trött på dumma människor som ljuger och vill skapa negativ energi. Till alla er dumma människor: SKAFFA ETT LIV!!!

Anonymous said...

Isabell är ändå snyggare än Anna

Anonymous said...

ellerinte...