Saturday, November 10, 2007

Min kille blir gammal!

8 comments:

Anonymous said...

Hej igen!
Din kille är inte gammal! och inte du heller.
Själv är jag 28 och min man 34, vi har en dotter som är 5 och jag skulle aldrig vilja bli 20 igen.
Min lillasyster är snart 21 och det känns så skönt att ha den tiden bakom sig. Självklart kan man känna sig ful, trött, otillräcklig, osäker, men på något sätt känns det som jag idag har distans till det hela.
Att man fortfarande vill vara snygg, framgångsrik, shoppa och festa (när tiden finns för min del) har nog mer med personlighet än med ålder att göra (kommer nog aldrig tröttna på det).
Så njut av att du och din man blir äldre se fördelarna med att mogna i själen (inte kroppen, skratt..)Förhoppningsvis minskar misstagen och man tar fler rätt beslut.
Eller vad tror du?
Underbart med någon som kan bjuda så på sig själv som du gör.
Kram/ Johanna

Chribba said...

Nice!
25årsgräns? :(

Anonymous said...

Isabel och Carolina Gynning snyggast på stureplan as we know it!

Isabel Adrian said...

Johanna: Jag förstår precis vad du menar. När jag skrev att Steve blir gammal var det lite med ironi, för han fyller bara 25! Mitt eget lilla lamm! hihi Kram

Chribba: 23 är åldern på Festen

anonym: Carolina är verkligen supersnygg så jag tackar för att ligga i samma kategori.

Kram

Anonymous said...

Hej! Ville bara säga att jag tycker du verkar hur skön som helst, läser alltid din blogg. Sen tänkte jag fråga hur man får tag på biljetter till den 21. Älskar nämligen house och vill väldigt gärna gå..

MVH

Anonymous said...

HAN ÄR SÅ HEEEEEEET:D

Isabel Adrian said...

Hej, vi säljer inga biljetter utan det är bara att vara där tidigt (22-04). Kram

Anonymous said...

Å tack, då ska jag vara det.. ha en bra dag och vad kul för dig att din älskling är hemma igen. Kram