Friday, November 23, 2007

fredag kväll

Fortsättingen följer med verkligen med allt snack! Har aldrig insett hur lite folka har att göra än att bry sig om andras liv och utseende... Lika förvånad blir jag varje gång jag läser inlägg om hur många som måste kommentera mig och mitt utseende... Man börjar ju undra om folk inte borde skaffa sig lite mer att göra! Haha

Idag kom iallafall min mor och styvpappa till stan! Vi käkade lunch på Grand och gick sedan upp på stan. Sprang även upp på kontoret för att visa min arbetsplats... Ikväll blir det mysig middag på Beirut Cafe och sen en skön fredagskväll på Sture. Ska bli kul att se hur många minter mor min okar med Dunka dunka!!!!

Igår kväll hade vi ett Bacardi event där det bjöds på STORA Mojito drinkar.. Hela Sture luktade mynta...
Bättre än gammal öl och fislukt det kan göra på krogar nu efter rökförbudet!


Vad gör man egentligen när man står i baren och det börjar lukta grymt dålig i magen fis? Ska man låtsas som inget eller genast börja nosa folk i röven för att se vem den skyldiga är???

Lovar att lägga upp bilder från festen i onsdags ikväll, just nu måste jag fixa mig för middag med mor!

kram

3 comments:

Anonymous said...

Kan man beställa en sån stor mojito annars?:) Det är min favoritdrink så jag blir såå sugen när jag ser bilden på grabbarna och glasen. Tjoho. Älskar din blogg! Kram Josefin

Isabel Adrian said...

Hej Jossan!
dom där stora drinkarna var bara för en kväll! Men visst är som läskande?
Fick ett recept på en riktigt Mojito igår, så om du vill kan jag lämna ut det! Men då måste du köpa riktiga sockerrör!

kram

Anonymous said...

Ja tänkte väl att det var så..:/
Jaa, hemskt gärna, det vill jag ha!