Saturday, November 10, 2007

lördag kväll

Sitter med en kopp kaffe och kollar från minglet igår.. Jag ser ut som en badanka fortfarande!

Haha jaja, mina läppar kommer väl lägga sig om någon vecka så jag kan se normal ut igen... Men sjukt kul är det att se på just nu!

Fick precis ett sms av Marie Plosjö, dom har tjejkväll och har bestämt sig för att invadera Stureplan. Det är alltid så kul när mina vänner hälsar på mig!

Vet inte om jag ska sätta på min någon klänning eller helt enkelt ta favoritjeansen från Acne och ett linne och kofta. Det är ju så jävla kallt ute nu! Jag höll på att frysa bakdelen igår kväll. Undrar om det hade varit en hit att dra fram den rosa gamla termooverallen som man trofast hade på sig på set sena 80 talet! Och ett par moonboots till Det!

My god va snygg jag hade varit!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Isabel!
Sjukt fina läppar! Såå avis!!
Vart gjorde du operationen? Och får man fråga vad det kostade?
Kram