Thursday, November 08, 2007

Nattfolk

Vad hände med veckan? Jag tror aldrig att en vecka har gått så här snabbt! Vaknade i morse och tänkte på att idag är det tis jag måste hämta kemtvätten... Gå upp och sätter mig för att kolla mina mail. Vadå torsdag? Har jag sovit förbi tis och ons? hihi

Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Att gå upp före tio tycker jag är ett brott mot mänskligheten. Jag älskar att ligga och snooza en timme, kramas, dricka kaffe i sängen och kolla på någon morgonshow. Att behöva hoppa upp på en minut och springa in duschen förstör en hel dag, kanske därför jag valt att jobba med nattklubbsfolk. Där är det knappt någon som gäspat klart innan lunch! Passar mig perfekt!

Idag ska jag gå en liten sväng på stan, har hittat en SSÅÅÅÅ snygg mössa från Tiger och en eyeliner från GA som jag bara måste ha! Den är som en tuschpenna, så man slipper allt kladd. En ny mascara skulle också passa bra in i sminkväskan just nu. YSL´s false lash mascara är ett givet val då.

No comments: