Tuesday, November 13, 2007

Ligger och lökar

Sitter just nu på Kontoret med min dagliga Latte m. Sojamjölk. Utan den kan jag inte leva, och väntar på leverans från tryckeriet...

För en timme sen var jag och Steve på ett konditori för att beställa en jättetårta till hans födelsedagsmiddag, och jag hade gjort plats i magen för att minst få prova 5 olika sorter!
Tji fick jag... Min dröm att sitta med massa tårtbitar och trycka i sig försvann illa kvickt. Fick kolla på lite bilder på hur vi ville att den skulle se ut och sen BERÄTTADE hon vad det fanns för olika fyllingar!!! Hallå, vad hände med smakprovningen???

Mycket sur och butter stampade jag ut därifrån lika hungrig och tårtsugen som innan...
Efter mig kom Steve skrattandes åt mig. Han erbjöd sig att köpa en av varje tårta till mig, men det är inte samma sak skrek jag!
Gulligt av honom att erbjuda sig, men det är inte lika gott som att möla gratis tårta!!!
GGrrrrr!

3 comments:

Anonymous said...

Du är 30 men lyckas att se så bra ut där! Trodde att du var yngre, appalåderar och det förstår jag varför folk är på dig! :)

Anonymous said...

Jag håller med "askungen" Du är vacker. Men när blev 30 en ålder!? Verkar som vissa tror man skall vara rynkig och skrynklig och ha hängpattar(om man inte lyfter eller lägger i silikon) Vet jättemånga som är äldre än va de ser ut att vara. Vissa har bra gener, andra lägger ner mer tid på att vårda sitt yttre.

Anonymous said...

Hahahahhaa vilken söt pojkvän du har!