Wednesday, November 14, 2007

Insnöad

Nu har jag snöat in på julen. Redan... Efter det föll så mycket snö igår har jag börjat tänka på julen. Jag försökte tom få med mig div människor att sätta sig på ett mörkt cafe och dricka glögg! Självklart fanns det inte glögg på något av de 4 ställerna jag släpade runt min entourage till!!

Så sent igår kväll, släckte jag ner hela lägenheten, tände massor med vaniljljus, och satte på en dvd med en öppen spis på, julsånger och bäddade ner mig i soffan med te och filt... Sen satt jag där i säkert en timme och vara va. Det kändes sövande att lyssna på lugn musik i takt med Steves snarkningar och hundens lilla tassande i lägenheten... Riktigt julglad blev jag.

Att jag sen vaknade till musiken av ett skräningt hockeyspel på xbox 360, housemusik och höga telefonsamtal, det är en annan historia. :-)

3 comments:

Unknown said...

Helt ärligt... det du vaknade till låter sjukt mycket skönare än det du somnade till! ;)

Tess @ Tess Style said...

Avsi jag blir för att ni har snö där uppe.

Isabel Adrian said...

e du sjuk eller Alex.. Jul jul strålande jul!!!