Saturday, November 24, 2007

Regn!


20 minuter tog det för att hitta en jävla taxi i regnet efter jobbet!!!! 20 min! bor vi i NY eller?
Eftersom jag fått 4 böter a 700 de senaste två dygnen tänkte jag att det blir billigare med taxi men gud va fel jag hade!

Försök slåss om inga taxibilar med 20000 fulla stockholmare en lönelördag! Inte helt ok! Jag fick böna och be och till slut snodde jag en taxi helt oblygt framför en E-type kopia!

Men jag hade en jätterolig lördag med många vänner på besök! Denise Lopez, Sylwia, Robert från FHM, Fredrika Jonsson, Magnus Albretktsson och Ulf från Park Lane i Göteborg och många andra kom och hade kul på Sture med mig!

Imorgon börjar vi med ombyggnaden på Sture! Det ska bli så kul att se hur det blir!

suck...Ville faktiskt gå vidare till Ambassadeur och kolla in våran nya klubb men vågade inte släppa min taxi.. Så nu ska jag lägga mig och sova ut imorgon... Kanske om det är fint väder imorgon blir det Grönan och tidigt Julmys....

Tata

No comments: